Sensible Soccer

Emlékszik valaki a 90-es évek focis játékára Amigáról vagy PC-ről, amely sokak szerint máig a legjobb focis játék? Sokak meglepetésére ez a játék ma is él és virul! Ma már játszható online az eredeti változat, és élőben is számos tornán lehet résztvenni köztük VB-n és magyar bajnokságon is.

Friss topikok

  • FLegby: Mindkét beszámoló király volt, ezek alapján mindezt átélni mégkirályabb lehetett :) Gratulálok mi... (2011.08.02. 12:43) Amiga SWOS World Championship 2011 (2. rész)
  • FLegby: Bazz Marin a csoportmeccsek alatt milyen gólkülönbséget csinált 14 találkozóval: 62 rúgott 4 kapot... (2011.08.01. 17:48) Tegnapi részletek
  • FLegby: Király összefoglaló! Nagy élmény lehetett, XBOX-on kontrollerrel vagy billentyűvel toltátok? Brom... (2011.08.01. 17:44) Sensi Days 1. nap
  • FLegby: Annyival cifrázhatnád hogy Brom hogyan végzett, mert az előző post alapján ő is kijutott a csoport... (2011.08.01. 14:13) VILÁGBAJNOK!
  • FLegby: ne akkor a mieink mikor és miként estek ki? (2011.07.31. 07:55) Negyeddöntőktől a döntőig (PC)

Közben a neten...

2011.07.31. 21:45 | dimetrodon | Szólj hozzá!

Egy szerényebb jelentőségű hír, szinte ciki is, hogy hosszan írok róla, de legalább van friss hír, amíg várunk. Marinék (akik távolról nézve úgy tűnik, kiváló munkát végeztek a szervezéssel), kitalálták, hogy azoknak a játékosoknak, akik nem tudtak elutazni Várnába, szerveznek egy online tornát is, természetesen azért nem azzal a komolysággal, mint az élő VB-t. Inkább úgy képzeltem, hogy szurkolunk a kintlévőknek és közben még játszunk is.

Előzetesen sokan jelentkezek, de sajnos tegnap mégis egy elég szűkkörű torna lett. És a szurkolás is elmaradt, 6-an indultunk és ebből volt, akit úgy tűnt nem annyira érdekel a Sensi Days, csak jött nyomni pár meccset.

A mezőnyben a világ egyik legjobbja, Coolio Jack mellett a nagyon képzett régi játékos Pallister verhetetlennek tűnt, míg Nunoportugaln az erős középmezőnyt, azaz nekem megint csak túl erőset jelentett. A maradék két játékost úgy éreztem el kell kapni, és az már valami.

Végül ennék sokkal jobban sikerült a torna, bár a helyezés a várt 4. lett.

(Update: Ma is csináltunk egy funcupot, amely még komolytalanabb volt, de itt legalább bronzot hoztam haza, és megint jól játszottam vertem erősebbeket is.)

Rögtön az első meccsen csak hajszállal kaptam ki Pallistertől, majd Coolio ellen is a 89.-ig 1-1-en tartottam egy meccset, a másodikon pedig csak 5-3-ra kaptam ki, az se rossz. Behúztam az egyik kötelezőt, de Nuno ellen jött a bravúr, először szépen fordítva megvertem, majd csak a 89.-ben tudta x-re menteni a másodikat, amelyen domináltam. Hű ez jó! Remegett a kezem a maradék kötelező győzelmen, de azt is hoztam, pedig nem könnyű ilyenkor (1-0, 1-0).

Az elődöntőben Coolio várt rám, amely persze nem hozott pozitív eredményt, de 2-3 és 1-2 inkább büszkeség ellene. Nem bántam a vereséget, mert nagyon esélyes volt, hogy Nuno ellen játszom a bronzmeccsen, és éreztem, hogy most ellene nagyon megy.

Sajnos pechemre egy utolsó pillanatban szerzett góllal Nuno döntőbe verekedte magát (ahol Coolio jobban elverte, mint engem), és nekem Pallister jutott. Az első meccsen hamar 3-0-ás előnybe került, éreztem, hogy itt a végem. De szépen visszajöttem, a végére 3-2-re zárkózva. Még így sem reménykedtem, de hamar 1-0-és vezetést szereztem, ami már egál volt, majd 2-0-t, ami bronzéremnek nézett ki. Sajnos Pallister egyenlített 2-2-vel fordultunk. Ezután újra vezetni tudtam 3-2, tehát szumma egál. 3-3. Basszus. És még harmadszor is tudtam vezetni! 4-3. Meglesz a hosszabbítás, nem állhat föl megint! De igen. :( 4-4, összesen 7-6, sajnos nem lettem érmes.

De jó volt! Aztán mentem is nézni az igazi Sensi Days-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://sensiblesoccer.blog.hu/api/trackback/id/tr553115275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása